Slagterriget ligger i en gade, som byder på masser af muligheder for at stille sulten. Prisen på sandwich varierer meget i gaden, hvor Slagterriget ligger i den dyre ende med sandwich til 50 kroner – en pris, der hænger nøje sammen med kvaliteten, fortæller Tina Drachmann:
- ”Vi laver jo alle vores specialvarer selv! Det handler om at skille sig ud. Og vores kunder vil gerne betale for netop kvalitet; friske råvarer og for, at vi smører en frisk sandwich til dem, mens de venter.
Vi har en tavle med eksempler på sandwich, men kunderne kan vælge mellem alle vores specialvarer – vi sammensætter sandwichen, så den bliver præcis, som de vil have den. Vi bruger det, vi har i vores sortiment og kombinerer med vores hjemmerørte dressinger fx aioli, pesto og dijoncreme. Vores kunder er vilde med vores hjemmelavede dressinger!”
Ugens Sandwich - prøv noget nyt!
Når det handler om at udvikle menuen og give kunderne nye smagsoplevelser har Slagterriget en klar strategi. De kører en Ugens Sandwich, som annonceres på forretningens facebookside og instagram. Med en Ugens Sandwich får forretningen afprøvet nye sandwichmuligheder og kunderne får nye smagsoplevelser.
- ”Vi har rigtig mange frokostkunder – primært håndværkere og skoleelever, som kommer for at stille sulten omkring frokost. En succes-sandwich er fx vores sandwich med marselisborgskinke, parmesanost og hjemmesyltede rødløg. Det er et hit!
Generelt vil kunderne meget gerne prøve noget nyt, og Ugens Sandwich er faktisk den, vi sælger flest af. Vi vejleder selvfølgelig kunderne, når de står og skal vælge, og kunderne kan lide, at de selv bestemmer”, fortæller Tina Drachmann.